Blog

Sådan rangerer du hurtigt og højt på Google i 2019

Sådan rangerer du hurtigt og højt på Google i 2019

Google rankings

Sådan rangerer du hurtigt og højt på Google i 2019

Alle er på udkig efter måder at forbedre deres synlighed på nettet, og mange har tendens til at finde genveje til hurtigere resultater. Men, SEO er mere af en lang spil, og Google ranking kræver optimering af din hjemmeside med det rigtige sæt af søgeord og design plus kvalitet indhold for at sikre, at det ser højt i relaterede Google Search Rankings.

Så hvis du er på udkig efter, hvordan man rang på Google fast og højere, denne artikel vil liste de skridt, der er afgørende for at øge din synlighed i Google Search Engine resultatsider (SERPs) at køre mere trafik og eskalere eksponering for din virksomhed hjemmeside lille eller stor. Så, uden yderligere ståhej, lad os komme ind i det.

Frisk & kvalitetsindhold med søgeord med høj lydstyrke

Googles generelle prioritet er brugeroplevelse, ikke Backlinks, og hvis dit indhold undlader at levere på dette, vil det simpelthen ikke rang godt. Oprettelse af kvalitetsindhold afhænger af mange faktorer, men ideen er, at Google genkender indhold, der hjælper brugerne med at finde de oplysninger, de søger efter.

Sådan rangerer du hurtigt i Google

Så skal du regelmæssigt opdatere dit webstedsindhold med kopi, der involverer dine primære søgeord og sørg for, at det er faktuelt og hjælpe din målgruppe. Opretholdelse af en aktiv blog er en nem måde at holde din hjemmeside frisk og relevant ved at tillade at oprette indlæg, der udnytter dine søgeord og fortælle Google dit websted er up-to-date uden faktisk at skulle opdatere dine websider. Og, glem ikke at være konsekvent i udstationering, oprette en udstationering tidsplan, og holde sig til det.

Find og gør brug af relevante nøgleord

Nøgleord er de ord og udtryk, som kunderne indtaster i Google, når de søger efter oplysninger om et produkt eller en tjeneste. Så skal du bruge søgeord, som dine kunder vil bruge, og sørg for, at du bruger:

Nøgleord, der kører mest trafik til din virksomhed:

Find de mest populære søgeord relateret til din virksomhed. For at finde sådanne søgeord bruge Google Søgeordsplanlægning værktøj. Optimer derefter dit website ved hjælp af disse søgeord ved at tilføje dem i blogindlæg og til websider.

Nøgleord med høj søgevolumen:

Selv hvis du forbedre dine placeringer ved blot én position, kan du næsten fordoble den trafik, du får fra det pågældende søgeord. Alt du skal gøre er at sørge for at bruge de søgeord, der har høj søgevolumen.

Nøgleord med høj forretningsværdi:

Det, der betyder mest for erhvervslivet, er indtægterne. Så brug sådanne søgeord, der har forretningsværdi. Så brug de søgeord, der er mest brugt i form af erhvervslivet, for eksempel, cykelbutikken i Seattle i stedet for Cykelkæder. Det vil udvide din rækkevidde til flere potentielle kunder og give en bedre rang i top Google-søgninger.

Optimer med Google My Business-siden

Google My Business er en gratis virksomhedsfortegnelse fra Google, der giver din virksomhed mulighed for at dukke op i organiske og lokale resultater. Det er nødvendigt at tilmelde sig denne side for at få en rangordning i Googles lokale resultater. Så gør krav på eller lav en ny, hvis din virksomheds side ikke findes, og Optimer din Google My Business-side.

Hvis du vil optimere din Google My Business-side, skal du bruge trafik kørsels nøgleord i din virksomhedsbeskrivelse. Upload billeder og videoer, der er relateret til din virksomhed, og brug nøgleord til at navngive disse mediefiler.

En af de mest betydningsfulde roller, der spilles for Google My Business side optimering er anmeldelser. De virksomhedssider, der har højere visninger, rangerer højere. Så sørg for at få anmeldelser fra dine kunder og forretningspartnere. Ligeledes, forsøge at reagere på både positive og negative anmeldelser, fordi svarene også øge din placering.

Google ranking

Sidst men ikke mindst er at sikre, at du vælger din virksomhedskategori omhyggeligt, der passer bedst til din virksomhed og glem ikke at tilføje din virksomhed detaljer som åbningstider, faciliteter du giver, osv. Husk, at hvor du rangerer inden for Googles resultater bestemmes af faktorer såsom kvaliteten af din konto og mængden af gode anmeldelser din virksomhed har modtaget.

Design mobil optimeret hjemmeside

Mobil er den mest anvendte gadget, så Google rangerer mobile-optimerede sites højere end dem, der ikke er designet til mobil. Så Optimer dit website til mobilenheder ved hjælp af responsivt webdesign. Du kan tage Googles mobilvenlige test for at se din websides reaktionsevne.

Fjern overskydende indhold som mobile skærme er små i forhold til computerskærmen, og dette vil også øge din side belastning hastighed.

Craft Brief, unikke & beskrivende titler og Opret ' Klik værdig ' Meta beskrivelser

De fleste gange, folk har tendens til at ignorere betydningen af titler og Meta beskrivelser på grund af at sætte alle fokus på tekniske områder og elementer. Men disse elementer fungerer som en mini infografik hvad dit indlæg handler om og spiller en afgørende rolle i at overtale folk til at klikke på søgeresultatet.

Så, Craft en original og beskrivende titel i modsætning til en kæde af søgeord, fordi hver side kræver en unik titel. Og sørg for, at din beskrivelse er både unik og uimodståelig at klikke på, fordi Meta beskrivelser har en væsentlig rolle, når det kommer til CTR, hvilket er afgørende for at øge din trafik.

Andre måder at optimere virksomhedens hjemmeside

For at optimere din hjemmeside på flere måder, indlejre din virksomhed sted kort i din kontakt os eller Find os side. Brug top-ranking værktøjer til at rangere højere og generere mere trafik og ansætte link opbygge strategier effektivt. Prøv også at højere din domænemyndighed (DA).

Hvor lang tid tager SEO at rangere din hjemmeside højere

Det kan lyde lidt frustrerende, men ranking højere på Google tager tid. SEO finder ikke sted i et vakuum og afhænger af mange faktorer, som enhver situation tilbyder og kræver et unikt sæt af variabler. Dygtighed, graden af konkurrence, budget, og hvordan din hjemmeside måler op mod din konkurrence er alle nøglefaktorer, der spiller en integreret rolle i, hvor hurtigt det vil flytte skiven. Så her konkluderer vores liste over Pro Tips, der vil bidrage til at øge SEO og forbedre Google ranking. Men, du bliver nødt til at være tålmodig og i overensstemmelse med denne praksis for at opnå resultater.

 

Relaterede nøgleord:

SEO specialist

SEO specialist Skills

hjemmeside SEO specialist

SEO specialist Freelancer

SEO specialist i nærheden af mig