Blog

Hvordan man finder lav konkurrence søgeord med høj trafik?

Hvordan man finder lav konkurrence søgeord med høj trafik.
Søgeords forskning

Hvordan man finder lav konkurrence søgeord med høj trafik?

Hvad er et nøgleord i SEO? I SEO søgeord er sætninger, du bruger i dit indhold, der giver folk mulighed for at spotte eller afdække din hjemmeside via søgemaskiner. At finde de rigtige søgeord er en af de tre primære faktorer, der afgør din websteds rangering; de to andre faktorer er Link Building og kvalitetsindhold. Derfor, nøgleord lægge fundamentet for din hjemmeside struktur, herunder on-side og off-page SEO; Derfor finder det passende, at vi starter med de mest almindeligt stillede spørgsmål "hvordan man finder lav konkurrence søgeord med høj trafik?"

Hvordan vælger søgeord til websites?

Sådan vælger du nøgleord

Ifølge deres anatomi nøgleord er opdelt i tre kategorier; Hoved (enkelt ord, som i "hund"), krop (to ord, såsom hund Leach), Mid-hale (tre til fire ord, såsom "top hund snor") og lang hale (mere end fem søgeord, såsom "top læder hund snor"). De bedste til at målrette for dit webindhold er lang hale søgeord. Læs videre for at finde ud af, hvordan du finder lang hale søgeord?

Det første skridt i retning af at finde de rigtige søgeord til din hjemmeside efter brainstorming for en mulig niche er brainstorming alle søgeord muligheder relevante for denne niche. Når du er færdig brainstorming søgeord, så du analysere, hvor vanskeligt vil disse søgeord være at rangere på Googles første side, helst. Selv om der er mange måder at generere søgeord ideer, vil jeg være at diskutere dem, som jeg finder mest effektive, som omfatter både gratis søgeord forskning værktøjer samt Premium søgeord forskning værktøjer, men først, lad os gå gennem nogle hurtige tips om at få lav konkurrence søgeord med høj lydstyrke.

Hurtig guide til at finde lav konkurrence søgeord med høj søgevolumen:

  • Brainstorm og beslutte på en niche. Samtidig bestemme en niche fokus på specifikke bruger forespørgsler og mikro-niche snarere end en generel hoved eller krop søgeord. Du er mere tilbøjelige til at lande med en lav konkurrence søgeord med høj lydstyrke, hvis du skive niche til mest specifikke
  • Byg en Seed søgeordsliste ved hjælp af alle former for søgeords forskning; Jeg bruger både gratis og Premium søgeord forskningsværktøjer.
  • Udvid Seed-nøgleord; Find relevante sætninger, nøgleord og forespørgsler.
  • Filtrer den udvidede liste for lav konkurrence og høj lydstyrke; Du kan indstille et filter i din søgeords forskning værktøj til lav konkurrence og høj lydstyrke samtidig udvide listen; men jeg foretrækker at gøre det, når jeg har genereret alle søgeord.
  • Målretning lang hale søgeord (mere end 5 søgeord) med lav konkurrence er en god strategi for begyndere eller endda fagfolk, når de planlægger at trænge ind i en ny niche. Gå igennem Hvordan ranghøjere i lokal søgning? For ekstra tips og strategier om SEO.

Top gratis SEO Services søgeords forskning værktøjer:

værktøjer til søgeords forskning

Google Søgeordsplanlægning:

Dette værktøj blev oprindeligt oprettet til reklamer, så der er begrænsninger for det, når de anvendes til SEO; ikke desto mindre, jeg skønt Hitte Keyword ransage volumen i Google Keyword planlægger at blive flere nærmere end den pause i keywords undersøgelse værktøj.

Nøgleord overalt:

Dette værktøj er dybest set en add-on udvidelse til Chrome, som viser ikke kun søgevolumen af et søgeord, men også dens pris pr klik også kendt som CPC. Ud over dette, får du også en liste over relevante og foreslåede søgeord også sammen med deres søgevolumen og CPC. Denne udvidelse er meget nyttig og sparer en masse tid, og det giver dig en idé om, hvorvidt at grave dybt og forfølge et søgeord eller ej.

UberSuggest:

Neil Patel ' Ubersuggest er en god mulighed, når man overvejer gratis søgeords forskning værktøjer. Selv om der er begrænsninger for antallet af søgeord søgninger på den gratis version, men der er flere fordele for. Det viser de ti bedste søgeresultater for nøgleordet sammen med søgevolumen, CPC, relevante og foreslåede søgeord også.

Google Trends:

Med Google Trends ikke kun kan du få en idé om søgningen volumen af relevante søgeord, men også få et indblik i kommende tendenser i Google-søgning til at planlægge. Værktøjet i sig selv er ekstremt nemt at bruge med flere muligheder, herunder tendenser i målrettede steder og tidsperiode.

Google relaterede søgninger:

Disse refererer til forudsigelsen og forslag, du får, når du søger efter dit søgeord i Google Search Bar. Google autofuldførelse, dog, er lidt anderledes; Det er de forslag, du får, mens du skriver dit søgeord i søgefeltet.

Google-konsollen:

Google-konsollen indeholder et sæt værktøjer til SEO-fagfolk og webmastere, så de kan overvåge webstedets ydeevne. Du kan vælge den gratis prøveversion af Google Console for at forstå, hvordan den fungerer, og tjekke webstedets ydeevne for de mest relevante nøgleord.

Moz Chrome udvidelse:

Mozbar er yderst hjælpsom med konkurrent analyse af dine målrettede søgeord. Det er en gratis udvidelse på Chrome, der vil hjælpe dig med at få Metrics for SEO. Du kan nemt få adgang til SERP overlay med moz Chrome udvidelse.

SeoQuake Chrome udvidelse:

Denne gratis plugin giver sine brugere med nyttige SEO værktøjer såsom sociale Metrics, link analyse for interne og eksterne links, og søgeord tæthed check.

SEO Rambler:

Har du nogensinde spekuleret over, hvorfor dine konkurrenter rangerer mere end dig? Nå, denne gratis SEO konkurrent analyseværktøj er, hvad du har brug for. Med dette værktøj kan du nemt sammenligne din hjemmeside med ranking top ti konkurrenter.

Bedste Premium søgeord forskning værktøjer:

Lang hale Pro:

Med Long-Tail Pro, kan du få bulk søgeord forslag, og deres konkurrencemæssige score er mere pålidelige, brugergrænsefladen for konkurrencedygtige analyse er stor.

KWFinder:

Søgeordssøgning er rangeret blandt de bedste søgeord forskningsværktøjer. Du kan nemt grave ud lang hale søgeord for næsten enhver hensigt; det være sig affiliate eller Link Building. Nøgleordet sværhedsgrad af KWFinder er meget præcis.

SEMRUSH

Jeg bruger SEMRUSH at finde hjemmesider, der er svagere og nye, men stadig ranking for søgeord i en relevant niche som mine. Generelt, hvis en svag hjemmeside kan rang derefter med ordentlig analyse og ændrer, kan jeg rangere bedre.

AHREFS

Selv om jeg dont ' hitte AHREFS Keyword sværhedsgrad score at blive nok så nøjagtig, men den er nok så hjælpsom nemlig finder lang-hale, simpel konkurrence keywords. AHREFS tilbyder backlinks analyse og rang sporing sammen med søgeords forskning.