Blog

Hvordan rangerer jeg højere i lokal søgning

Sådan ranghøjere med lokale SEO
Lokale SEO

Hvordan rangerer jeg højere i lokal søgning

Du går glip af en glimrende mulighed for at generere indkomst, hvis du ikke har overvejet lokal søgemaskine optimering for din lille virksomhed. Men hvordan rangerer jeg højere i lokal søgning? Ville være det rigtige spørgsmål at stille. Ranking med lokale SEO er forholdsvis lettere, da konkurrencen er relativt lav. Det vil hjælpe dig med at udvide forretningen i dit lokalområde og også oprette din lokale mærkegenkendelse online. Ranking i lokale SEO betyder enten du rang i snack Pack eller organisk trafik. For din bekvemmelighed har jeg grupperet ned de faktorer, der bestemmer lokale SEO ranking:

Faktorer, der hjælper dig ranghøjere i lokale SEO:

  1. GMB
  2. Link signaler
  3. Indhold og nøgleord
  4. Citat signaler
  5. Tilpasning
  6. Sociale signaler
  7. Analysér adfærd på stedet

GMB:

Google My Business giver brugerne et layout af din profil. Profilen har alle de væsentlige oplysninger om din virksomhed. Komplette GMB profiler med autentisk information og gode anmeldelser er mere tilbøjelige til at rangere bedre i lokal søgning.

Link signaler:

link signaler til SEOLigesom generelle søgemaskine optimering, lokale SEO links er også meget indflydelsesrige signaler. At have flere websteder med høj autoritet linker tilbage til din hjemmeside spiller en væsentlig rolle i ranking din hjemmeside. Jeg foreslår dette som den primære link bygning teknik for at forbedre den lokale rangordning. Faktorer at huske på at opbygge stærke links er:

  • Det er afgørende at overveje den myndighed af indgående links: Denne faktor signalerer Google, at din hjemmeside er værdsat af andre.
  • Det er vigtigt at fokusere på kvaliteten af de links, du målretter mod; Du kan bruge strategier som gæst blogging til at generere trafik. Gå gennem vores guide på Hvad er gæst blogging og hvordan det hjælper i SEO for at få et omfattende indblik i gæste blogging.
  • Du bør også fokusere på indgående links fra relevante lokale domæner.
  • Erhverve links fra en række forskellige kilder.

Indhold på side:

  • Undgå Keyword stuffing: Undlad at kram indholdet på din side med nøgleord. Dit eneste fokus bør være at dække hensigten.
  • Analysér indholdslængde og-kvalitet: Gennemføre en konkurrencedygtig analyse for at få en idé om den gennemsnitlige varighed af indhold på ranking konkurrenter side. Kritisk analysere deres indhold og drage fordel af smuthullerne i deres alder indhold, såsom at tilføje videoer og billeder eller skrive et mere omfattende indhold.
  • Korrekt brug af meta beskrivelse: Brug meta beskrivelse med omtanke, Giv dine brugere vigtige og relevante oplysninger om din virksomhed.
  • Relevans er afgørende: Sørg for, at indholdet og titlen på din Google My Business-side er relevant for brugerne i lokaliteten.
  • NAP-sidefod er et must: Brug en NAP-sidefod (navn, adresse, telefonnummer) på hver side. Denne NAP-sidefod skal matche Google My Business-profilen. De strukturerede data skal derefter uploades til skemaet, så Google kan læse det.
  • Lokal relevans: Ignorer ikke den lokale relevans med hensyn til indholdet.  Tilføj links, der er specifikke for dit område. Brug Google Maps.
  • Dit primære nøgleord skal medtages i sidens titel.

Citater signaler:

Citat signaler vedrører bekræftelse (fra andre kilder online) af de oplysninger, du har givet til din virksomhed. Din virksomhed kan få citater fra anmeldelser på websites, andre virksomheder og sociale medier som Pinterest, Twitter eller Instagram. F. eks. Hvis din udlejningsbil service viser på Trip Advisor, vil crawlere fra Google web finde din NAP (webstedets data) og give dig et boost på Trip Advisor. Jo mere dine website detaljer dukker op online; jo mere vil dens troværdighed stige resulterer i en bedre lokal SEO.

  • Konsistens er nøglen: Citat dataene på alle websteder skal være konsistente. Hvis det undlader at være konsekvent og er fundet at være anderledes så vil dette give bagslag og Google vil sænke dine websites ' lokale ranking.
  • Målret mod websteder med autoritet: Autoritative websteder vil altid være til stor gavn være det link bygning eller citat. Websites såsom web biblioteker og aviser holde høj autoritet.
  • At få citater fra relevante geografiske område domæner spiller også en rolle i Local SEO.

Gæstevurderingerne:

Naturligvis, at have online anmeldelser for din virksomhed sende et gunstigt signal for lokale SEO. I stedet for den organiske søgning har disse anmeldelser mere indflydelse på snack Pack. Anmod om produktive, men ærlige anmeldelser fra dine brugere for at forbedre dette. At have brugere skrive anmeldelser i snack Pack vil først etablere og derefter øge dine virksomheders troværdighed. Du vil opnå eksponering og drive trafik fra anmeldelser på tredjeparters Review hjemmesider.

Analysér adfærd på stedet:

Væsentlige on-side adfærd signaler til at holde en check på er:

  • Afvisningsprocenten refererer til, hvor ofte folk har adgang til din side, og hvor længe folk bruger tid på vores side. En højere afvisningsprocent vil sænke din rangordning.
  • Søgemaskine anser en side for at være mere troværdig, hvis folk rejser mod din virksomhed lige efter de har søgt efter det.
  • Tilføj værdi til siden; Brug kvalitetsindhold, engagerende, relevante billeder Tilføj videoer for at øge klokkeslættet på siden.
  • Klikraten refererer til, hvor ofte brugerne klikker på dit website i søgning i stedet for på konkurrentens websted.

Tilpasning:

Virksomheder har brug for at holde sig ajour med den konstant udviklende søgemaskine algoritmer. Cookies, browserhistorik og placering har indflydelse på søgeresultaterne. I lokale SEO, personalisering er en vigtig faktor.

Da folk stole mere på mobiler i disse dage dermed sørge for din hjemmeside er optimeret til mobil også. Hvis hjemmesiden ikke er mobil-venlig og viser dårlig ydeevne på mobil, så hjemmesiden vil blive nedgraderet af søgemaskinen, omdirigere brugerne til en bedre udførelse hjemmeside.

Sociale medier signaler:

sociale medier signaler

Selv om disse signaler ikke har en direkte indvirkning på den lokale rangordning af din hjemmeside, men de gør påvirke SEO ved forbedret online synlighed, opbygge brand anerkendelse og forbedre autoritet. Indholdet deles meget gennem sociale medier; dette, til gengæld, kan få din hjemmeside links og disse backlinks har en betydelig indvirkning på hjemmesiden ranking. Så for at få gavn af disse sociale medier signaler skabe indhold, der er mere tilbøjelige til at blive delt og værd at linke. Målrette den lokale følgende i sociale medier. Fokus på kvalitet ikke antallet af tilhængere, 100 tilhængere, der er mere tilbøjelige til at cirkulere indholdet er langt bedre end 1k tilhængere, der er til nogen nytte.

Tjekliste for Google My Business:

Sidst men ikke mindst, jeg har samlet en check-liste til din GMB for lokale SEO:

  1. Varify listerne.
  2. Vælg en virksomhedskategori.
  3. Brug relevante nøgleord (kun nogle få) i din GMB-titel.
  4. Angiv et websted link, der er funktionelt.
  5. Opdatere arbejdstiden.
  6. Tilføj adresse og et kort mærke.
  7. Upload billeder.

 

Relaterede nøgleord:

lokale SEO-tjenester